cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Cuti Panjang Sempena Tahun Baru Cina

Salam sejahtera&salam 1 Malaysia.

Hai all, watpe tu... Tengah makan malam ke tu, xbaik tau amalkan makan di waktu malam xpun korang kena makan 4jam sebelum tidur. 

Esok raya cina kan malam ni yang berbangsa cina makan besarkan, jemputlah Cikna sekali ye. Jangan lupa angkat kasi tinggi-tinggi tau, ti mesti banyak "ong". 

Kita cerita pasal cuti pulak, agak-agak korang dapat berapa hari cuti. Yang xdapat cuti jangan berkecil hati insyaAllah tahun depan dapat pulak. Kali ni KPM dah selaraskan cuti selama 9hari bermula 06.02.2015 sehingga 14.02.2015. Untuk cuti Raya ti pun 9hari jugak agar selaras untuk semua kaum.

Cuti-cuti ni kita tido je la ye....;-)

Bila cuti panjang ni, makanya banyaklah program yang dirancang.... Mummy awal-awal lagi ajak g Cameron Highland, "Si Dia" ajak balik kampung. Yang member pun ajak g kenduri kahwin. Stress giler nieyhh....!!!

9 ulasan:

  1. wow, lama sungguh ea, saya.tiga hari je..tp.its ok lah , dri tkde cutii,kan.hahahaha~

    slmt brcuti, slmt tidooo, gong xi ! gong xiii !!!!

    BalasPadam
  2. SELAMAT BERCUTI CNY CIKNA MESTI SERONOK DPT LAMA BERCUTI NI.

    BalasPadam
  3. dah dapat cuti panjang...holidayy lah jom!!! hehe

    BalasPadam
  4. i dah start keje dah hari ni...huhu...

    anyway, tq drop by my blog, saya follow sini terus ye...

    BalasPadam
  5. salam cik naaa..
    wahhh untong laaa..
    lame cuti..yaya 2hari jek >,<

    BalasPadam
  6. So akhirnya??? Mestilah ikut suamikan hihi

    BalasPadam
  7. www.foodpackagingkl.com/Food packaging wholesales, Plastic food container, Cooler Bag, Ziplock Bag, Seal Bag and etc..

    BalasPadam
  8. www.nonwovenbagmalaysia.com.my/ www.magspremiums.com
    MAGS PREMIUM GIFTS SDN BHD We specialize in premium and corporate gifts printing (cenderamata korporat) , Welcome to custom made your own design on the gifts. Example: non woven bags, tshirt, lanyard, keychain, etc...

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...