cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Milo yang menjimatkan


 
Salam sejahtera&salam 1 Malaysia. 
Alhamdulillah suasana pagi ni tempat cikna sungguh mendamaikan xpanas xsejuk, xtau la kot Malam .
 tadi hujan (kes tido mati). Sudahnya g sekolah pun macam malas-malas je.

Macam biasa tepat jam 9.10pagi loceng rehat akan berbunyi. Tengah jalan nak ke kantin abang Lori Milo sampai. Kita tunggu abang Milo la kejadiannye, sudahnye pagi ni hanya bersarapan dengan Milo je. Budak-budak dapat secawan Milo, kami guru&staf dapat la grab 2cawan sorang. Sa


Abang Milo sibuk sediakan air Milo cikna pun sama sibuk amik gambo, seb bek xkena marah...;-)


11 ulasan:

  1. MINUM MILO FREE SEDAP TU CIKGU...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Benda free mmg sedap....;-)

      Padam
    2. Benda free mmg sedap....;-)

      Padam
  2. sedap milo nih... udahla pekat likat mmg secukup rasa lah
    tak mcm milo yg beli kt psr mlm cair milo secput je rasanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu, klu g paso beli air Milo mesti nk menyumpah je...

      Padam
  3. Teringat dulu dulu masa kecik ada abg Milo dtg sekolah. Rasa best sangat. Dapat Milo sejuk pulak tu. Zaman kecik dulu nak minum milo bukan main susah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Btl tu masa kecik dulu susah nk dpt Milo, skunk ni sng dpt jnji ade duit&rajin je,huhuu...

      Padam
    2. Btl tu masa kecik dulu susah nk dpt Milo, skunk ni sng dpt jnji ade duit&rajin je,huhuu...

      Padam
  4. mmg sedap milo ni...Pekat n sejuk pulak tu!=)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, tiap-tiap tahun kami dpt merasa Milo free ni,cuma perasan makin lama makin hilang kadar kepekatannye tp memandangkan ianya free kami minum je,..;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...