cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Kerna Terpaksa Aku Relakan





Ape drama terbaru yang korang tengok skunk ni......

Sesudah drama Aku Isterinya kini drama Kerna Terpaksa, Aku relakan pula mengambil tempat slot akasia di TV3 bermula jam 7pm hingga 8pm. Sekali lagi drama adaptasi dari novel yang ditulis oleh Umie Nadziemah, bagi sesapa yang dh xsabar nak tau ape penghujungnya korang boleh beli novel ni dengan harga RM27.00 sahaja.

        Kerana Terpaksa Aku Relakan – drama slot Akasia TV3, Pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan, Pelakon utama Kerana Terpaksa Aku Relakan, Pelakon pembantu Kerana Terpaksa Aku Relakan, gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin - Tajul Razin Syafiq Kyle - Tajul Fahin Izreen Azminda - Indah Halina Nadia Aqilah Bajuri – Zawati           

Jom kita riview sikit novel ni..........;-)

   Angkara fitnah dan rancangan jahat emak & kakak tiri, kehidupan bahagia Indah Halina musnah dengan sekelip mata. Dengan tiba-tiba Indah menjadi gadis yang paling malang dan sebatang kara yang tidak mempunyai apa-apa....
   Dalam kemelut kesusahan, masih ada yang ingin membantu. Indah halina mendapat tempat dihati Dato' Safiya lalu diberikan kasih sayang & kemewahan.
   Perhubungan yang pada awalnya dingin kini membibitkan rasa cinta namun Tajul Fahin adik kepada Tajul juga turut merasakan perkara yang sama. Di saat Indah membuka hatinya untuk menerima Tajul Razin, Zen pergi membawa diri kerana berkorban cinta untuk adiknya  Tajul Fahin.
   Sikap ayah dan pihak musuh menyukarkan Indah Halina ditambah dengan kemunculan semula bekas tunang & si gadis yang serba sempurna.

P/S : Cukup setakat tu je, agak2 korang Indah akan menjadi milik siapa.......???

2 ulasan:

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...