cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

GA dah tak valid lagi

Salam sejahtera& salam 1 Malaysia...

Minggu ni cikna perasan ade blogger yang join GA anjuran cikna tapi yang peliknya nape korang join GA yang cikna pernah anjurkan masa tahun 2014, skunk ni kan dah tahun 2016 ... GA 2tahun lepas, ke cikna yang salah tengok tarikh... Yang cikna perasan bukan sorang dua tapi ramai kot...

Memandangkan GA ni dah xvalid, so hadiahnye xde la ye.... Cikna sendiri xtau macam GA ni di up kan semula. Sebarang kesilapan harap dimaafi.

 
Cuba korang tengok tarikh tu bila....


Antara yang join

Antara yang join 

Ramaikan yang join..


4 ulasan:

  1. Mesti bermula satu blogger diikuti ramai yg turut sama
    Terlepas pandang tarikh tu CikNa.

    BalasPadam
  2. kena tgok btul2 tarikh tu..huhu

    BalasPadam
  3. hehe..mcm2...
    GA lama tu..
    xpelah..x psl leh naik traffic blog cikna..

    BalasPadam
  4. hihi bestla up post lama. sekarang ada lagi ke GA.. dulu2 memang banyak.. huhu

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...