cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa bagi Negeri Pahang


Salam sejahtera & salam 1 Malaysia.

Korang ade dengar pengumuman puasa x, alhamdulillah esok umat Islam akan mula berpuasa. Bagi mak-mak mesti dah ade yang xtau nak masak ape untuk sahur esokkan. Sahur cikna & sidia simple je cuma "nasi putih, sayur campur, bawal sweet&sour+air teh. Sebelum masuk tido cikna kongsikan sedikit maklumat iaitu jadual waktu imsak&waktu berbuka puasa bagi daerah Bera, Pahang pada tahun 1437H/2016M.

Ok lah cikna nak tido dah ni sok nak kena bangun awal sebabnya mummy xde nak tolong sediakan semuanya. Doakan kami mudah bangun awal ye, semoga kami xterbabas.



6 ulasan:

  1. rajin masak sahur... masakan sy lg simple dari awak masak hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masak sblm tido, esok cuma panaskan je... first time b'sahur&b'buka kenala rajin,huhuu....;-)

      Padam
  2. akak pun baru arini sempat cari jadual imsak n berbuka tuh hehehehe....
    klu tak tunggu jelah azan kumandang kt tv...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheee, ade masa kt tmpt cikna xbrpe dgr azannye...

      Padam
  3. slmt bersahur n berbuka cikna

    BalasPadam
    Balasan
    1. Time kasih, & slmt juga utk anies ye...;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...