cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Syioknye ke Tesco

Salam sejahtera&salam 1 Malaysia,

Kalau membeli barang keperluan rumah, korang suka membeli kat mana.? 

Cikna semestinye suka beli kat tesco, tempat selesa, luas cuma barang basah tak berapa banyak. Nak barang basah yang Segar kami akan ke pasar borong cuma barang kering di tesco.

Kebetulan masa cikna shopping kat sini, tesco buat promosi pembelian RM100 akan dapat baucer RM10 tapi dengan syarat masa nak tebus baucer nanti kena buat pembelian RM80 ke atas manakala pembelian RM50 pula akan dapat baucer RM3 dan pembelian untuk tebus baucer haruslah RM30 ke atas.

Yang atas shopping ngan mummy&abah, yang bawah ni shopping ngan 'si dia'.

'Bijak membeli senang memakai'

15 ulasan:

  1. ni yg semangat nih kan...
    walaupun voucher skit tp bila kumpul2 dpt banyak jgk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tau xpe, wlupun sikit tp cukup berbaloi....;-)

      Padam
  2. wahh bestnya wlpun 3 inggit kalau kumpul mesti jdi bnyk

    BalasPadam
  3. bestnyer..
    kena kumpul lg...
    nanti berbaloi-baloi lah...

    BalasPadam
  4. ekin pun shopping tesco gak dapat 5 tiket xtaw nak guna nak bagi kat sape entah

    BalasPadam
  5. nanti saya baca semula. Sebab tak berapa jelas tentang voucher tu.
    No pblem, saya akan baca jugak. Kalau masih tak faham nanti saya tanya,

    BalasPadam
  6. nanti saya baca semula. Sebab tak berapa jelas tentang voucher tu.
    No pblem, saya akan baca jugak. Kalau masih tak faham nanti saya tanya,

    BalasPadam
  7. pi tesco pun siok yer.. haha

    BalasPadam
  8. ammvoii dgn sidia tuuh., wak baru nk tnye ;p

    BalasPadam
  9. Betul. Last week dgn last month dapat guna kupon sampai rm60. :)

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...