cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Kerja dengan sampah

Salam sejahtera & salam 1 Malaysia

Apa khabar korang hari ni harap2 semuanya sihat & gembira selalu, dah makan ke belum. Cikna pun xmakan lagi sebab tengah tunggu loceng berbunyi,hahaa.... Macamni la kek dahnye bila bekerja kat sekolah, bila sampai kat kantin xtau nak wat pilihan sbb sebab menu xbanyak beza.

Aikkk, macam lari tajuk je Cikna ni. Ok2, marilah kita kembali ke pangkal jalan kembali ye. Untuk N3 kali ni Cikna nak cerita pasal kerja Cikna skunk ni. Malas pulak jari ni nak menekan keyboard jom la kita layan gambar-gambar dulu.

Department gunting mengunting, kat situ la laptop nak layan blog, kat situ la sebotol air utk m'nambah tenaga. Sampah lebihan kertas berserakan di atas meja, di bawah meja& di lantai



Department laminate, bila terlalu panas habis 1 kelas b'bau hangit..

xtau bila nak siap kerja ni, nantikan kelas kami yang ceria, wah gitu...

11 ulasan:

  1. amboi hihi. tak sabarnya nk tengok class tuuuu~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaaa, xtau bila la dpt tgk.......;-)

      Padam
  2. Balasan
    1. Selagi xsiap macamni la kelas kami....;-)

      Padam
  3. amboi ciknaa. banyaknyaa kerja ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaa, baru nampak bekerja.....;-)

      Padam
  4. tuuu dia ayat pasgrahhhh...hehehehe...

    BalasPadam
  5. selamat menceriakan kelas..

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...