cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Tugasan seorang isteri di pagi aidiladha

Salam sejahtera&salam 1 Malaysia

Alhamdulillah, aidiladha kali ni Cikna sudah b'2.... Kami beraya di rumah mertua dlm masa yg sama aidilfitri nanti bolehla Cikna beraya ngan family,huhuu....;-)

 Beraya di rumah mertua bnyk perkara yg perlu dijaga terutamanya perangai. 

 Seawal jam 5.30pagi Cikna dah bangun, mandi & solat bersama si dia. Sediakan pakaian si dia.

Menyapu sampah diruang tamu&dapur.

 Kemudian Cikna terus ke dapur sediakan apa yang patut. Sediakan rampai Untuk laksa Penang, sediakan 2jenis air(teh o&sirap ais). 

 Kemudian kami bersarapan&saling bermaafan. 5hari sbgi suami isteri dah bnyk kot dosa Cikna dgn si dia sbb Cikna jenis kasar(b'sabarla wahai sang suami)

Sebelum si dia ke Masjid, Cikna ironkan baju melayu, pasangkan butang Baju melayu & pakaikan songkok utk si dia.

 Jam 10pagi kami beraya kat rumah family Cikna pulak, bila adik beradik berkumpul kat rumah hati Cikna ni mengedik2 je nk balik,

Beraya &bergambar di rumah family Cikna. Yang lain dh pakai sedondon masa kenduri Cikna so terpaksala Cikna kenakan dgn tudung biru bia sedondon dgn sang suami plk

Mummy ajak g rumah pak Cik di sg. besi&rumah pak teh di nilai. Apa lagi sesi memujuk la pulak, akhirnya si dia setuju(sayang awak sngt2)
Kat RnR pun jadi, kami bukan nk g tgk bola tau...

Cikna belanja gambo kawin, baju pilihan mertua... Terima kasih mak....;-)

17 ulasan:

  1. nak tengok gambar kawen yg lainnnnnnnnnn puan na ;-)

    BalasPadam
  2. cantiknya awak... (gambar kahwin)

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...
    Thn depan sambyt aidilfitri pertama dgn husb mkin seronok sbb blh pkai bju sedodon..

    Cantikkkk sgt pgantin baru

    Selamat pengantin bafu cikna

    BalasPadam
  4. alhamdulillah , semgoga berkekalan hingga akhir hayat ... tahniah ya ... 5.30 pagi , awal tu ... heheheee

    BalasPadam
  5. alahai comelnya cikna..
    baru tahu
    selamat pengantin baru cikna :)
    bagus bagus kekalkan perangai sebegitu..

    BalasPadam
  6. ehehehe slamat pengantik barrruuuuu Cikna =)

    BalasPadam
  7. Selamat pengantin baru, Cikna!
    Selamat menempuh alam baru rumah tangga :)

    BalasPadam
  8. wah,wah..sweet couple ni..selamat pengantin baru tau.jangan kasar-kasar sangat ngan encik suami.dah ada anak sorang baru leh kasar-kasar.ehehehe.gurau jer.IbuNoey doakan moga kemesraan yang terjalin akan kekal hingga akhir hayat dan moga jodoh berpanjangan hingga ke syurga.

    BalasPadam
  9. Selamat pengantin baru ;), tahun depan raya bertiga pulak ;)

    BalasPadam
  10. Salam singgah sini cikna....comel lah...selamat pengantin baru buat cikna...

    BalasPadam
  11. p/s menjawab pertanya:

    kenapa nama cik na x ada?

    sbb cikna kawen x nk jemput kami hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amboi dia bls dendam nmpk,huhuu.... Xctly Cikna tau pe jwpnnye sbb time GA tu b'lngsng Cikna bz s'sngt so mmg cnfrmla nama xde,...;-(

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...