cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Siapa kata yang hitam tiada orang minat

Kelas kau jah.....' 

  Apasal buat entri camni, ntahla.....
  Kisahnya camni, memandang Cikna masih bujang trang tang2 ada la member ni nak kenalkan kawan suami dia dengan Cikna(malu sesangat kot rasa macam nak lari masuk bilik je). 
  Disebabkan tak nak mengecilkan hati member, Cikna pun minta la pic jejaka berkenaan. Fuhh,hensem poitt orangnye(nampak x betapa gatalnya Cikna), putih melepak, tinggi & paling xbestnya muda yang teramat2(beza 6thn).
  Bknla memilih tapi lari jauh sangat la dr citarasa Cikna. Bukan menolak lelaki muda tapi xmo la terlalu muda nanti xdpt nak bermanja nanti Cikna yg kena manjakan dia,huhuu...
 Cikna suka lelaki hitam manis&tinggi baru nampak gagah perkasa tahap gaban.......;-)

Single make simple
couple make trouble


10 ulasan:

  1. kalau dah jodoh tak ke mana. ^^

    based on member2 punya experience, apa yang diorang nak tak semestinya diorang dapat. hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita tunggu & lihat..... Nak tau experience Amy blh,hehee......;-)

      Padam
  2. Assalammualaikum...cikna,

    Insaallah cik nak.. kalau ada jodoh tak ke mana kan. Jodoh,rezeki,maut Allah dah tentukan... janji cikna kena usaha ok..

    mselim3

    BalasPadam
  3. AMboi. kemaheng CIk Na. hahaha. btw salam perkenalan :)

    http://santanmanis.blogspot.com/2014/07/boleh-gelak-sampai-tertonggek-kalau.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehee...Slm perkenalan juga ....;-)

      Padam
  4. amboii..

    kalau dah jodoh xkemana..

    =)

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...