cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Lana Nordin akan berkahwin, Eisya Toh dedah bakal suami

Masa ni la shopping ngan lazada sebab voucher 30% boleh digunakan berkali-kali.......;-)



"Pamela Anderson Malaysia" sendiri telah menghubungi BH Online untuk menjemput ke sidang media mengenai berita pengumuman majlis perkahwinannya pada 25 Mac disebuah hotel terkemuka di ibu negara

Lana enggan mendedah hal ini dengan lebih lanjut, kerana ingin memberikan kejutan. Sebelum ini,Lana juga pernah dikaitkan bercinta dengan lelaki Mat salih, golongan VIP serta pelakon Johan As'ari. 

Sama-samalah kita nantikan kejutannya pada  minggu hadapan......;-)



Tahniah diucapkan kepada Pengacara Selamat Pagi Malaysia(SPM), Nos Iesyatirradiah Sanny Toh atau Iesya Toh yang akan menamatkan zaman solo dengan pasangannya Huzairee Mohamad pada 29 Mei di Masjid Angkasapuri. Majlis resepsi akan diadakan di Padang Angkasapuri pada 30 Mei dan majlis bertandang pula di Lavendar Heights, Seremban pada 07 Jun. 

Pada majlis nanti, pihak lelaki akan menyerah hantaran sebanyak RM 50 000 dan maskahwin sebanyak RM1000. Sepanyol pula menjadi pilihan untuk berbulan madu. 

Huzairee berasal dari Negeri Sembilan, bekerja sebagai usahawan dan kontraktor. Pasangan ini mula berkenalan pada Jun 2013 di Uptown Damansara dan dirisik setelah 2bulan berkenalan.

Iesya juga turut sibuk mempromosikan album kedua yang berjudul "Kasih" dan turut mempromosikan produk kecantikkan beliau iaitu "Memooncak" yang telah mula dijual sejak 3bulan yang lalu.

2 ulasan:

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...