cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Program Pengisisan Minyak Petrol Percuma

Salam sejahtera & Salam 1 Malaysia.

Hari ni Cikna nak share dengan korang macamna nak dapatkan Minyak Petrol Percuma. Berita baik ni hanya untuk penduduk di kawasan Jempol,N.Sembilan sahaja.

Program ini dianjurkan oleh UMNO bahagian Jempol, Yayasan Pelajaran Dan Kebajikan Jempol, ADUN Kawasan Dun Jeram Padang. Anda dikehendaki membawa salinan IC ianya bertujuan untuk mendapatkan kupon. Had maksima pengisian Minyak Petrol ini ialah RM5.00 dan dihadkan untuk kenderaan motosikal sahaja.

Lokasi :Stesen Minyak Smart, Serting Hilir Kompleks
Tarikh : 01 April 2017
Hari : Sabtu
Masa : 11pagi - 1petang

Lokasi :Stesen Minyak Petronas,Bandar Seri Jempol
Tarikh : 01 April 2017
Hari : Sabtu
Masa : 10.30pagi - 12.30tengahari

Lokasi :Stesen Minyak Petronas,Rompin
Tarikh : 01 April 2017
Hari : Sabtu
Masa : 1.30petang - 3.30petang

Lokasi :Stesen Minyak Petronas, Felda Palong 4,5,6
Tarikh : 01 April 2017
Hari : Sabtu
Masa : 12.30tengahari - 2.30petang

Lokasi :Stesen Minyak Petronas, Felda Palong 16
Tarikh : 01 April 2017
Hari : Sabtu
Masa : 12tengahri - 2

9 ulasan:

  1. Alahai untungnya penduduk sana ada peluang untuk merasa minyak secara percuma. tp confirm ramai rebut2 kan :)

    BalasPadam
  2. wahhhh menarik juga ni! dapat lah jimat duit minyak sikit kan. tapi kena beratur la nampaknya.

    BalasPadam
  3. kan best kalau kereta dapat sekali ahahhaa...

    BalasPadam
  4. bagus la jugak walaupun hanya untuk motor sahaja. rm5 pun sgt besar untuk sesetengah individu kan

    BalasPadam
  5. Baguslah ada usaha meringankan beban rakyat mcm ni walaupun cuma penunggang motorsikal je, walaupun cuma sehari je...kan Cik Na

    BalasPadam
  6. salam perkenalan cikna.. bestnya dapat petrol free.. walaupun nmpk kecik tetap ade manfaat untuk mereka2 yg perlukan.. :)

    cikna jom jalan2 kat blog saya hihi

    BalasPadam
  7. untunglah penduduk setempat :)

    BalasPadam
  8. makin ramai mula buat program ni.. x kira pembangkan n kerajaan..

    BalasPadam
  9. Untuk moto je.
    Ok lah

    Saya jauh. Minyak habis tengah jalan.

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...