cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Peraturan Sekiranya Mahu Menonton Di Pawagam @ Auditorium

Salam sejahtera&Salam 1 Malaysia.

   Entri kali ni cikna nak kongsikan peraturan/larangan ketika berada di Panggung Wayang. Harap-harap entri ni berguna la untuk korang ye.

'Si dia' ajak g  Star Mall, Mentakab nak tengok "J Revolusi" kononnye tapi orang lemah lembut cam cikna mana sesuai sudahnya kami lalu je lagipun cikna tak minat Masuk panggung ni.

 Nak pujuk rawan 'si dia' "lain kali awak g la tengok dengan member"
 
Selama hidup ni pernah masuk sekali je tu pun masa zaman gila-gila remaja ritu


13 ulasan:

  1. Tapi kadang-kadang ramai tak ikut pun peraturan ni. semacam ja seludup mekdi masuk cinema lepastu ganggu la kita dengan bau makanan dia dekat sebelah ni. (jeles sebenarnya haha)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cikna pun Penh gak buat dulu,huhuu..Tp kepci le..😍

      Padam
  2. mcm best je cite j revolusi tuh.... tryla sekali cik na, ntah2 lps ni cik na lak gian layan movie kt wayang hehehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sory mmg xminat, dulu pun cikna duk skjp je pstu trs kua..:-)

      Padam
  3. tp ramai je yg langgar peraturan tu cikna...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cikna pun prnh gak langgar dulu, cuma skunk ni cam t'panggil utk b'kongsi...😘

      Padam
  4. p/s ada terima x surat sy?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xperasan la, esok kena cek kat ofis ni...😎

      Padam
  5. RAMAI YG MINAT NK TONTON FILEM NI SANGGUP MAIN REDAH SAJA APAPUN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Best ke, ganas le..😯

      Padam
  6. Bagusnya Cik Na ni. Terkesima kejap...Hihi yelah pompuan mcm kita ni manalah suka tengok cite ganas gitu ek

    BalasPadam
  7. hehe ok..baik cikna..tq info ^0^

    BalasPadam
  8. kira pun salah sorang yang tak suka tengok wayang. tengok pun ada sebab2 tertentu je hihihi

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...