cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Apa Hal



Di pagi yang hening, angin bertiup sepoi-sepoi bahasa... Jam menunjukkan pukul 10.30pagi.

Cikna : Ko baru sampai ke ni, 
MR. X : Aah, td aku naik ofis GB dah ade..
Cikna : La, dh time kerja mmg la kne ade kt ofis... Yg ko ni dr mane, asal....
MR. X : Aku dr KL, pagi td baru gerak
Cikna : Aikk, smlm cuti ke... sng2 lak naik KL
MR. X : Saje je jln2, Cikna sok ko msj aku klu GB dtg awal... ko x msj aku, siap....!!!
Cikna : Xkoso den do... Ofis hour 8-5 ok.....;-)


14 ulasan:

  1. mkn gaji buta ni ... ermmm. bila cadbury ada dna babi marah tapi mkn gaji buta , ok jer lak yer ... adeh ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila org yg xtau tanggungjawab camni la jdnye sis.......

      Padam
  2. jangan dilayan sangat orang pemalas macam ni.

    BalasPadam
  3. ishh.. xsukenyee ade org cmtu..huh! biar je cikna..buat2 tak tau je pesan dye tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup, mls nk layan......buang masa je.........;-)

      Padam
  4. haha.. bwat tak tauu ja.. amboihh, kalo GB dtang lewat, lewat lah nk dtg.. haha ~ wat dunno jekk.. kdang2 bleh ar, klo slalu2, msti annoying kan ,, hehe

    btw, dtg follow sini #216

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup, mls n k lyn...... belajar lah bertanggungjawab..... TQ cikmisi coz sudi singgah&follow.......;-)

      Padam
  5. ayat x bersalah je.. hahaha

    BalasPadam
  6. Terima kasih kerana sudi bertandang ke blog syukurnyasihat.

    Tahniah kerana anda tersenarai dalam top 10 komentator di blog syukurnya sihat

    http://syukurnyasihat.blogspot.com/2014/06/top-komentator-blog-syukurnyasihat-mei.html

    BalasPadam
  7. good job... hahaha jangan layan sangat t membabitkan cikna plak :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup, xpasal2 kita lak kena ti......;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...