cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Prosedur pertukaran hakmilik kenderaan

Inilah prosedur pertukaran hakmilik kenderaan yang terkini. Lagi mudah ke,ntahla... Pada Cikna ada pro & kontra... Tempoh yang diberikan macam terlalu singkat dah la hari bercuti pn di kira.

20 ulasan:

  1. x penah tau pun psl ni sblm ni ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama la, Cikna pun sbb nk tuka penama bwu tau susah gak leceh....;-(

      Padam
    2. xleceh sebenarnya.. tapi dokumen kene lengkap. Dulu ic je ade dah oke..skrg kne tuan datang.. secure sket sebenarnya macam tu..

      Padam
    3. Owner mmg kne dtg utk sahkn cop jari... yg lecehnye tempoh t'lalu singkt dh la kes Cikna ni melibatkn 2buah ngri, cikna kt pahang sepupu kt p.pinang...

      Padam
  2. tak pernah plak buat berurusan macam nie...tapi sepatutnya kalau nak kira cuti bagi laa 14 hari kan...

    Regards.
    -Strider-

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la psl, dh la Cikna duk Pahang sepupu duk penang dgn masing2 bekerja lgi mmg sepatutnya tempoh tu dipanjangkan lagi....;-(

      Padam
  3. nice share.. mungkin nnti berguna..

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah..... Baik beli yg baru@kat kdi je Pha Is...;-)

      Padam
    2. kalau boleh nk lari dari riba.. heheh.. lagipun, mmg rancang kereta 1st nnti kereta 2nd hand je.. sbb x biasa lagi bawak kereta.. kalau beli kereta mahal2, nnti langgar sana langgar sini, calar, susah.. kalau kereta buruk x kisah sangat.. heheh
      singgah menabung sini.. :)

      Padam
    3. Tang riba tu no komen la Pha Is...., Yeke kete buruk xkisah calar2, dh beli kete ti bg Cikna tolong calar&goreskan ye.. Selamat membeli kereta....;-)

      Padam
  4. apa ni.. haha.. mama langsung tak faham.. kiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni prosedur@proses utk tukar hak milik kenderaan(klu nk wat sndri)....;-)

      Padam
  5. ni kirenye lg bagus la kan sebab masa prosedurnya lg singkat?ke lg leceh ek?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kes Cikna melibatkan pertukaran antara 2 negeri N.Sembilan&P.Pinang kiranya lagi susahla t'kejar2 ngan masa...'

      Padam
    2. oh.jd kalo kalo ikutkan lebih mudah la..huhu kesiannye..sabaq naa :(

      Padam
    3. Yup, It's ok kes pn settle...;-)

      Padam
  6. Perkongsian yang sangat menarik, baru saya tahu. terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama2, Cikna pn bru je tau.....;-)

      Padam
  7. Terima kasih atas perkongsian Cikna... Bagus info nie ^_^

    BalasPadam
  8. Sama2, trme kasih jga krna sudi m'baca....;-)

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...