cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Milo percuma untuk semua

Yeaaa, kami semua dapat minum air milo percuma..... Tepat pukul 11.15, ada budak tahun6 datang ke kelas bagitau ade lori milo sampai, bdk2 kls ni ape lagi bersorak riang la sebab tu febret diaorang.... Cikgu2 pun sama naik je....;-)
Tahun2 sudah setiap murid hanya mendapat secawan air milo tapi untuk tahun ni setiap murid dapat 2cawan air milo & sebuah buku nota.
Nampak x gap tu, Kerana air milo kami bergaduh....;-)
Milo habis hati pun senang....;-)
Baca ni, apa yang kita akan dapat kalau minum milo...
Kami nak air milo 2.....;-)
Note book pun dapat....;-)

16 ulasan:

  1. siap dapat buku nota ek.. nak jugak.. heeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebelum ni xprnh dapat pn, klu nak dtg la sek Cikna thn depan....;-)

      Padam
  2. Hehe..teringat tyme sekolah dulu2 lori milo selalu dtg dgn lori cococrunch :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Woow, Siap de koko crunch lagi....;-)

      Padam
  3. Teringat zaman sekolah rendah..dolu2..hihihi

    BalasPadam
  4. bestnyaaa...teringat akak zaman sek rendah dulu....

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Kalau la waktu dpt diputar kembali....;-)

      Padam
  6. Rindunya zaman sekolah dulu-dulu, dapat milo free :'(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Milo dia bestkn pekat giler, ...;-)

      Padam
  7. Wah bestnya.... Siap bergambar dengan van Milo yer ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nasib baik, abang milo xjoin skli,huhuu.....;-)

      Padam
  8. Bestnya ^^ Rindu la sekolah rendah dulu.. semua pakat beratur 2 kali xD hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wlupun dpt secawan je kn... tp skunk ni untung Cikna dpt 2cup..;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...