cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Segmen Blogwalking : When I Was A Kid by Aina Akmal




Masa nak join ni automatik ingat pada telur.. Apa kena mengena telur dan zaman kanak2 Cikna ye cam lari tajuk je... 

Masa tadika Cikna suka main masak2, ade sekali tu Cikna pecahkan telur tp telur tu ade anak ayam, yerkkk..... Start dari tu Cikna xsentuh telur kuning dh sampai skunk, klu masak pn Cikna suh mummy je yg masakkan... Masuk asrama member2 la jadi mangsa korekkan telur kuning,...;-)

P/S : selamat blogwalking semua peserta dgn jayanya, klu de sesapa yg x diblogwalking lg infom kat komen ye...ZAMAN KANAK-KANAK ADALAH ZAMAN TERBAIK....;-)

16 ulasan:

  1. laa... kuar anak ayam. saya pun ley trauma macam tu. hehe. good luck ^^,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudahnye, lahirla anak ayam xcukup bulan.....;-)

      Padam
  2. kehkeh..seronok mengenang zaman kanak2 ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Zaman banyak main nieyhh....;-p

      Padam
  3. Salam...hidup lagi ke anak ayam tu??

    Membalas kunjungan anda..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm&tq sis.... xsmpt dia nk lahir, cikna dh pecahkn telo tu....;-/

      Padam
  4. Zaman kanak-kanak memang menyeronokkan :)

    BalasPadam
  5. hee takot gak teloq ayam memang kua ayammm >.<

    BalasPadam
    Balasan
    1. Trauma, tu la psi klu teloq ayam kuaq ikan lgi naya cek..;-)

      Padam
  6. :o Alahai, kesian ayam tu. Lepas tu siapa yang bersihkan 'mayat' tu? Hehe. ;)

    Membalas kunjungan dari segmen yang sama~ ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Abang Cikna yg uruskn... tq, ti cikna ke sana lak ye...;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...