cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Nak Cuti Raya

Salam ukhwah&salam 1 Malaysia,

Alahai xsabarnya nak balik kampung... 

 Hari ni GB bagi kebenaran balik awal, mklmla cikgu2 kat sekolah tu majoriti asal Kelantan terengganu... Sepatutnye hari ni balik pkl1.30 tp pkl12.30 sekolah dah sunyi sepi.

 Cikna ni pun sebab tggu Kak Cik(adik) je klu x pkl12 Cikna dh hilang, macam yg b'laku raya tahun lepas....;-)

 Untuk cuti raya tahun ni KPM bagi 3pilihan, GB pilih yg B so kami bercuti dari hari RABU - SELASA tp Ciknakn versi tamak isi borang tmbh cuti lg sehari dlm masa yg sama b'harap jln x jammed.

Pagi esok kita bersihkan awak ye....

Mr.FLX ni Cikna dh servis kelmarin kbtln si dia nk g klinik sakit kpla katanye. Doktor suspek denggi, siap suh minum 100plus, Pagi ni si dia g Hosp amik darah&air kencing everything ok je... 

.....Kak Cik(adik) cepatla blik.....

9 ulasan:

  1. Salam Aidilfitri
    Maaf Zahir & Batin

    BalasPadam
  2. Selamat hari raya..maaf zahir batin ye =)

    BalasPadam
  3. Selamat hari rayaa.. Jaga kesalamatan di jalan rayaa

    BalasPadam
  4. Selamat hari raya! Hati2 balik kampung. Hehe

    BalasPadam
  5. raya sethn sekali...cuti extra x slh ;-)

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...