cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Pandai Rancang Kewangan Ini Bukan Masalah Besar

Salam sejahtera&salam 1 Malaysia,

Ahaaa, semalam gaji dah masukkan. Cik Kak Cik Abang pun tersenyum je kn. Bagi kakitangan awam macam Cikna ni kena la berjimat cermat lepas ni kena tunggu 46hari untuk gaji yang seterusnya. Dengarnya ade juga kakitangan swasta yang macamni kan.


Jom kita kaji tarikh penerimaan gaji :-
25/6/15 - Gaji bulan 6
25/6/15 - Bonus raya
9/7/15 - Gaji bulan 7

Pada pendapat Cikna masa nilah kita kena rancang kewangan ditahap maksimum, kawal nafsu, kawal mental & fizikal insyaAllah semuanya akan ok. 

P/S : Bonus raya korang simpan ke dah habis joli.......???






17 ulasan:

  1. Balasan
    1. Raya nanti kumpul balik duit raya ye....;-)

      Padam
  2. Takde bonus raya pun. Raya tak raya sama je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeap, btl tu raya ttp raya....;-)

      Padam
  3. heheheh....kena pandai2 la kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la, sbb nk tggu gji bln8 tu mcm jauh je

      Padam
  4. Kena pandai2 sendiri supaya dapat bertahan dan bajet tak lari hehehe

    BalasPadam
  5. lya keje swasta x sama.. ttp trima akhir bulan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg tu lg kot, bila duit bnyk cikit je mulalh nak shopping je, smtra nk tggu gji bln8 ti mkn pn b'catu...

      Padam
  6. Selamat menabung.. Rosmah sbg idola menabung hihi

    BalasPadam
  7. mmg kena berjimat cermat...perit nk tggu next gaji. alhamdulillah comp x buat mcm ni... ;-)

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...