cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Neelofa dikritik Peminat

Pagi tadi g sarapan kat kantin sekolah, Sambil makan kitaorang pun cuci mulut dengan cerita2 semasa & hal ehwal murid.
U no what kisah yang menjadi trending ialah kes Neelofa kat Anugerah Meletop Era. Mana taknye Neelofa pakai Swimming suit yang meletop gitu.
Dalam hal ni xtau nak salahkan siapa. Neelofa tak diberi kuasa untuk memilih ke, xberbincang ngan desinger ke..... Yang desinger pun agak2 la nak design.

Tengok apa yang Cikna jumpa bila on9 tadi,Kesian dowh Neelofa disamakan dengan watak kartun...
Sumber dari google


14 ulasan:

  1. Hahaha kesian kan dia haih.
    Tak tahu nak cakap apa hik

    BalasPadam
    Balasan
    1. " Terlajak perahu boleh diundur............................................"

      Padam
  2. kesian sungguh kat dia...macam katun dah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg kesian tapikan artis ni x diberi peluang utk memilih ke......???

      Padam
  3. Adohaii.. Tak tahulah nak kata apa.. Kelakar pon ada juga.. Kikiki...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup Niena xtau nak kata apa hanya mampu memandang.....'

      Padam
  4. dah serupa cartoon dah neelofa ne.. kesian diajd mangsa fashion... eee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau sis bka FB lagi banyak kartoon yang disamakan dgn neelofa ni...'

      Padam
  5. hahha.. sgt kreatif org yg mbandingkn dressing neelofa ngan kartun ni.. ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kreatif metif sngt yunk......:-)

      Padam
  6. dapat idea tok staff party taun nie wat theme superhero.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak Cikna sponsor x, costum prasekolah banyak ni......;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...