cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Permainan Dalaman

Salam sejahtera&Salam 1 Malaysia,

Alhamdulillah, akhirnya bdk2 ni b'jaya jgk m'jawab peperiksaan akhir tahun. Exam diaorg terpaksa ditunda gara2 Karnival Kesenian&Kebudayaan PPKI peringkat negeri yg diadakan di Muzium Sultan Abu Bakar,Pekan ritu.

Exam dh habis, cikgu2 pun bz menanda kertas so bdk2 ni pun apa lagi minta main saidina, batu seremban, dam ular, dam kereta,bowling dll... Mmg nampak mcm main je tp dlm masa yg sama tu adalah salah satu pembelajaran.

Macam jumaat minggu lepas, lepas je sesi bacaan yaasin terus je main saidina g rehat kejap terus sambung main sampai balik...^_^

18 ulasan:

  1. wahh happy la budak2 tu.. dah nak masuk cuti sekolahh wiiwiwiii ~

    BalasPadam
  2. follow here #392..dah masuk dlm bloglist sy..salam perkenalan..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq, ti cikna mskkn dlm bloglist tp lmbt ckit tau laptop out of servis now gna hp

      Padam
  3. Teringat zaman kanak-kanak dulu, memang suka main saidina

    BalasPadam
    Balasan
    1. Best main saidina ni nk2 bila mng,hehee....;-)

      Padam
  4. bebudak seronok cuti sekolah, cikgu-cikgi seronok tak bila cuti sekolah? :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. We all lg la srnk, xsbr kot...;-)

      Padam
  5. Balasan
    1. Merdeka...merdeka.... merdeka....^_^

      Padam
  6. seronok la budak2 ..tak yah ngadap buku..heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ngeh3x, kita dulu pun camtu jugak ye dak....???

      Padam
  7. wahh semua games lama2..main getah zeropoint xde..iols champion haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita pun sama champion kot,huhuu.... stok getah xde nk wat zeropoint...>_<

      Padam
  8. Haha seronok la eh? Rasa dah lama tak main permainan macamni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Skli skla mmg best, prnh skli kantoi ngan parent anak murid main bowling, cikgu cikgi main saidina,huhuu..;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...