cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Waktu Melawat Hospital Jempol

Salam sejahtera&salam 1 Malaysia,

Hari ni Cikna nak kongsikan masa melawat di Hospital Jempol, Negeri Sembilan. Rasanya waktu melawat kat hospital kerajaan di Malaysia ni berbeza, klu salah maafkan saya yg xb'kerja di bidang kesihatan ni...;-) 

Memandangkan kat rumah pun xde sesape, asal habis je waktu kerja kat sini la tempat Cikna melepak selama 3-4hari ni.Hospital ni best tau selesa je cam duk hospital swasta siap de ruang tgk tv lg. Rasa cam duk hotel pun ade....;-)

Alhamdulillah, hari ni adalah hari terakhir leh lepak2 kat sini sebab Abah Cikna dh boleh keluar, surat keluar hospital xsiap lg tp kitaorg dah siap berkemas. Tak nak lak abah tangguh ye cam waktu masuk ritu Abah minta tangguh masuk wad .....;-)


P/S : Nak singgah Pizza Hut,Bahau ni...;-)

11 ulasan:

  1. Wana doakan ayah cikna sihat seperti sediakala.amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq wana hrp2 mcmtu la, amin....;-)

      Padam
  2. Selalunya nk keluar mmg semangat kan...Alhamdulillah harap abah cikna makin sht..kat sini jugak mak long SA selalu cuci darah...

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..berhari2 kat hospital,bila dapat balik memang nikmat la..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...dah dapat pulang ke rumah

    BalasPadam
  5. alhamdulilah semoga diberi kesihatan yang baik tuk abah uols amin yra

    BalasPadam
  6. semoga abah cikna diberi kesihatan yang baik.aamiin

    BalasPadam
  7. asalam balas kunjungan follow Etuza sekali ya..harap ada persahabatan maya..Tq ke laman Etuza

    BalasPadam
  8. etuza nampaknya dah lama follow you..

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...