cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Pertandingan memasak ibu & anak

Salam sejahtera & salam 1 Malaysia.
Pada petang yang mulia ini Cikna dengan sukacitanya menganjurkan Pertandingan Memasak Ibu&Anak. Selaras dengan tajuk semestinya peserta terdiri daripada ibu & anak sahaja.
Pada jam 4.00petang Cikna & Mummy masuk ke dapur kerana hanya kami yang bertanding,huhuu... Hakim&juri semestinya abah&adik yang adil lagi bijak sana.
Akhirnya inilah dia hasil masakan kami, mummy dengan kerepek ngaku nya Cikna dengan mee kungfu nya....^_^
P/S : bukanla p'tandingan ape pun cuma sekadar menjamu minum petang....;-)

16 ulasan:

  1. wah, best la..buat terliur tengok mi tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ngehhhh, lap sikit air liur tu...>_<

      Padam
  2. rajinnya cikna masak waktu petang :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ngeh2x....masih dlm proses bljr g ni....^__^

      Padam
  3. Balasan
    1. Setuju, tp berkatnye abah dgn adik la sbb tggu mkn je,huhuu.....^__^

      Padam
  4. ingatkan cikna masuk yg kat astro tu.
    menantu dan mertua memasak hihi
    sronok kan bila buat mcm ni.bru meriah dapur

    BalasPadam
    Balasan
    1. Opss,Cikna xde mertua lg....;-)
      Masak masa meriah mmg bestkn...

      Padam
  5. Ahaha ingatkan masuk pertandingan apa lah tadi hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehee,pertandingan anak beranak....>__<

      Padam
  6. mee kungfu? kalau kami panggil mee campak2... janji rasa... apa je yg ada dalam peti tu gunakan semua... hahaha senang kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mee campak ye, yg ni nama komersial g kedai mana de menu mee campak mee kungfu ade kan,huhuu....;-)

      Padam
  7. apa kataa pasni kita plak lawan? hehehhe

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...