cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Masuk wad lagi

Salam sejahtera&salam 1 Malaysia,

Setelah sekian lama tertangguh DUE CHECK UP, pagi smlm mnta kua awal nk bawa abah g jumpa doktor pakar kat Hospital Jempol. Berbekal pemanduan yg berhemah akhirnya dalam pkl 11.30pg sampai, orang macam biasa la ramai tp rasanya ramai yg menunggu berbanding pesakit. Siap jumpa pakar pkl 1.45ptg tu belum cuci luka lagi sebab nurse g rehat(pkl1-2ptg). Nurse kat kaunter pendaftaran suggestkn kitaorang g mkn dulu smtra tggu habis waktu rehat, ok gak tu family kitaorang biasa makan awal klu pkl 1.45ptg tu dh kira lewat sngt.  Dah siap mkn&solat baru bawa abah g cuci luka.

Pkl2.45 abah kena g kecemasan amik darah&xray, abah suspek jantung bengkak. Padan la abah semput,kaki pun sllu bengkak. U know what, bila dktr suh abah admit wad, abah siap mnta tunda. Abah mmg xsuka msk wad lgpun dulukn abah pernah bermastautin selama sebulan di Hospital Tuanku Ampuan Najihah, Kuala Pilah.

Semoga abah cepat sembuh, xsanggup tgk wayar berselirat kat badan abah....;-(

10 ulasan:

  1. sedihnya kan bila org kita syg skt..dh la kita xblh nk ad sll dgn dia.huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la psl slgi blh b'khidmat utk family akan dilaksanakan sebaik mungkin....;-)

      Padam
  2. semoga abah cikna cepat sembuh

    BalasPadam
  3. Hospital jempol? Dulu saya keje palong.
    So, kalau ada kes refer h.jempol.

    BalasPadam
    Balasan
    1. La dkt je la kita sblm ni,huhuu...'
      Tp klu trk kne bwa pilahkn....

      Padam
  4. belum cuci luka, nurse g rehat? tak ada nurse lain? huhuhu... terbaeklah nurse2 kat sana hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn slh faham pkl1-2 kn sllunye waktu rehat,.. lgpun luka dh nk ok klu luka tu teruk trs g kecemasan kat sana ramai nurse yg sedia berkhidmat k....^_^

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...