cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Mempelam asam boi, Aktiviti lepas cuti

Salam sejahtera&salam 1 Malaysia.....

Semalam Pahang cuti Hari hol, memandangkan semalam cuti Cikna sekeluarga pun ambikla kesempatan sikit b'shopping Kat Bahau, N.9. Sebelum tu Cikna singgah Kat KK Serting hilir Kompleks,N.9 untuk amik ubat mummy, siap amik mummy, amik ubat abah plak kat Hospital Jempol, N.9, korang kalau nak dapatkan rawatan Kat klinik@hospital kerajaan adalah diingatkan untuk membawa plastik ye sebab plastik memang xdisediakan.... Ubat utk mummy je dah 1/4 beg b'saiz A4, abah pulak1/2 beg b'saiz A4 dalam tu je dah Ade 13jenis ubat yang b'beza.

Hari ade sedikit kemalasan melanda, al-maklumla asik cuti je kn so kita buatla aktiviti yang santai tapi bermanfaat. Memandangkan Kat sekolah ni bush mempelam membesar dengan jayanya so hari ni kitaorang akan memproses mempelam Adam boi. Minta tolong pakcik tukang sapu kaitkan sudahnye seplastik sampai hitam berisi meelam tiba kat depan kelas kami. Nak guna pisau bahaya sudahnye Cikna berlari kejap balik RUMAH amik peeler, mudah&selamat.

Waktu rehat xkua g kantin, kitaorang wat jamuan kecil2an je... Menu utama mempelam asam boi, pastu tambah kuih muih sikit & sejag air teh o. First kena makan kuih dulu,to xpasal2 perut bdk2 meraham plak. Ade lebihan mempelam Asam boi, packing suh bdk2 ni bawa balik rumah, sakit perut bia m'buang kat rumah,huhuu....;-)

6 ulasan:

  1. sedapnya pelam asam boii. :)

    BalasPadam
  2. Seronoknya pesta mempelam asam boi :)

    BalasPadam
  3. emmmm sedap nya mempelam asam boi...

    BalasPadam
  4. ayat last tu sempoi.. hahah

    BalasPadam
  5. alahai sedapnya.. terliur plak dah. hehehe

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...