cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah 2015

Salam sejahtera&salam 1 Malaysia,

Guru Membina ilmu Menyempurnakan akhlak. Diangkat sebagai tema Hari Guru pada tahun 2015.

Bermula jam 8.00pagi semua guru&pada pelajar berkumpul di kantin. Majlis dimulakan dengan bacaan doa, nyanyian Negaraku, nyanyian negeri Pahang, nyanyian lagu Sekolah. Murid2 memang bersemangat waktu ni....;-)

Setelah ikrar , nyanyian guru & perutusan hari guru dibacakan, majlis diteruskan dengan acara treasure hunt Dan diikuti acara sukaneka. Bad luck kumpulan Cikna dpt no.3 Dr 4kumpulan. Tugas cikna tahun ni ajk sukaneka, 3org yg lain fikirkan slot utk sukaneka cikna pula uruskan pembahagian kumpulan(peluang cikna memilih&mengenakan peserta yg lain klu ade yg xsebulu itu lah ahli kumpulan korang) 

Persembahan guru & murid mendapat sambutan & tepukan yang gemuruh. Majlis diakhiri dengan jamuan makan yang sangat menyelerakan. Memandangkan kitaorang ni duk Pahang automatik ikan patin masak tempoyak menjadi pilihan, yang xmakan ikan patin macam Cikna disediakan ayam goreng.

Bookmark Dari murid Pra Sekolah

15item utk sesi treasure hunt..... Pen biru & purse hitam tu Cikna punya...;-)

Sukaneka yang menampakkan semangat mengelat yang sangat kuat...
1) masukkan gelang getah ke atas botol mineral menggunakan mulut&straw
2) masukkan benang ke dalam jarum dengan sebelah tangan
3) musang berjanggut 'asingkan kekacang kacang tanah,kacang dhall &kacang tanah'
4) makan tembikai sambil tangan diikat
5) masukkan pundi kacang ke dlm bakul sampai sambil Mata ditutup

Juara badminton kategori lelaki

Juara badminton kategori perempuan

Acara pertukaran hadiah.... Toto ni mmg mendapat sambutan hangat setiap tahun.... Diaorg kata senang xpayah ikat, xpayah bungkus.

Eyhh, nape gambar xleh rotate.... 

Ni HADIAH nye..... Mummy ckp 'tu la cadar nikah hang'......;-/

10 ulasan:

  1. wahhhh cikgu2 collect hadiah ya ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setahun hanya sekali,ngehhhngehhh....;-)

      Padam
  2. Selamat Hari Guru yer... Rugi la Cikna tak makan ikan patin, sedap ooo...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xrugi la zumal ok je kot....;-)

      Padam
  3. jimat duit tak payah beli dah cadar nikah..ekekek

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita tgk budget dulu camne.... Klu de extra nk beli yg vouge sikit,hehee...

      Padam
  4. selamat hari guru..meriahnya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita tgk thn dpn plak meriah ke tidakk....

      Padam
  5. hahah cadar nikah kuikui..sweet sangat hadiah - hadiah studnts :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cadar tu tukar2 hadiah antara guru&staff.... Diaorg xbg pape pun ok je kot...;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...