cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Apa punya anak dara ni

Salaam sejahtera&Salam 1 Malaysia

Haaah, apasal pulak tajuk n3 Cikna macamtu... Nak kutuk sape la tu... Opss,jgn slh fhm k n3 ni xde nk kutuk sesape pun...

Bgn pagi tgk hp Ya Allah pukul 11.45pg, apa lagi kelam kabut la bgn mndi... siap2 mndi kua bilik tup2 nmpk mummy apa lagi b'bunyi la siren "ha, apa punya anak dara la ni bsru nk bgn" xctly mummy xde la mrh sngt pun sbb lps subuh td Cikna dh bgn siap cri minyak cap kapak almaklum la demam selsema dh menjelma.

G dapur buka tudung saji, taraa...

Macam2 ada, agak2 korang la apa yg akan Cikna pilih dulu...???

Inilah jwpnnye "semestinya laksa dihati ku dpt kuah pun dh OK" 

Laksa ni cikna beli waktu pembukaan TMG kat jempol ritu 500g RM0.99 je,murahkan... Kuah totally mummy la yg masak, korang kalau nk makan laksa mehla dtg sini mummy cikna masak sedap tau....;-)

32 ulasan:

  1. sedapnya..akak memang suka aa2 jenis laksa ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedapkan tp klu Cikna suka Laksa Penang&Laksam he....;-)

      Padam
  2. salam cikna... nampak yummy semua food tu.. he he he...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alamak ahkak boom ada disini....hehe

      Padam
    2. Mesti naluri&pewot SS mengelodak je kn....;-)

      Padam
  3. alahai ramai orang yang laksa menajadi pilihan utama. kalau dah suka nak buat cmna erk.

    singgah sini cikna

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu cikna laksa Penang mmg febret kot mklmla org utara.... Kat rumah ni tiap2 mggu mummy buatkan laksa xpun beli kt pasar malam,huhuu....

      Padam
  4. okfine. nampak makanan pulak. dah la tak makan lagi ni. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dh2 g mkn skunk,huhuu.....;-)

      Padam
  5. skrg, ibu mimin tak bising dahh, sbb mimin dapat rest (cuti) jumaat je, hari lain kene kerja T.T huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mesti ibu mimin kesiankn, mcm mummy la klu xde sbb siren dia bunyi mmg lama paneh telinga ni.....;-)

      Padam
  6. salam. hee sedapnya masakan anak dara sapa punya anak dara tewww ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm, ni mak dara la yg masak Cikna tukang makan he..... Eyhhh2, ke Cikna yg slh fhm ni,huhuu.....;-/

      Padam
  7. kalau kita.. laksa first. then jagung! hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeah, citarasa kita sama.... Jagung tu + ngan susu plak, nikmatnya.....;-)

      Padam
  8. sama je mcm kite bla blk kg haha

    BalasPadam
  9. memang peminat laksa la ni..klu akk Jagung dulu terkam.hehe

    BalasPadam
  10. Attack jagung dulu, then laksa. Yummmyyummmm!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Peminat jagung ye, klu Cikna tu no.2

      Padam
  11. Akak pun suka laksa. Walaupun orang Johor, laksa Penang yang jadi idaman hati :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laksa johor guna spaghetti kn tp xprnh mkn pun,huhuu.... Ramai jgk ye peminat laksa Penang ni...;-)

      Padam
  12. btul dtg kang bru tau..
    xmenang tgn kang..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xpe2 dtg je sonok kot tp kne bgtau awal la ye....;-)

      Padam
  13. Akk punya feveret ialah laksa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita serupa, mehla dtg umah ti Cikna jamu laksa k....;-)

      Padam
  14. tu diaaa cikna punya syiokkan duk dgn mak.
    ni dah baik ke belum.
    ciksu pon dh sakit tkak plus nk selsema gara gara terlebih mkn cendwan goreng huhuhu

    laksa mybpebret tp masih bpntg mkn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Punya syok la bukti tgkla Cikna yg tembun ni,hahaa....
      Xbrpe ok lg,tekak masih terasa perit...
      Tp org pantang leh mkn kuah dia kn, t'ingt kakak ipar makan bihun goreng+kuah laksa je.....xtau pe rasa xmo pantang.....;-)

      Padam
  15. hehehe open house la raya nanti.. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Raya haji boleh kot sbb raya puasa ni Cikna balik kg, kalau nk join mkn laksa kat Perak pun blh, bgtau je ye.....;-)

      Padam
  16. Balasan
    1. Dpt mkn hari2 pun xpe kn....;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...