cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Saya Puasa la

Salam sejahtera&salam 1 Malaysia

Alhamdulillah, hari ni kita masih berpeluang untuk bertemu bulan ramadhan bulan penuh keberkatan.

Hari ni first day puasa,
Ade sesiapa yang xpuasa ke, jaga2 van jenazah masa ni la berfungsi...

Macam biasa tepat jam 9.10 pg, loceng rehat akan b'bunyi dan dengan tidak disangka2 sorang bdk ni kemas meja, bgn sambil menyorongkan kerusi. Haisshhh,xblh makan ye, slow2 dia ddk smla.

Balik dr toilet tetiba nampak ni...

Jeng..jeng...
Bahan bukti ditemui

Cikna cuit bahu dia " awak puasa x" "saya puasa la"

xleh jadi kena soal siasat dengan lebih mendalam ni....

Pagi tadi mandi x..?
Mandi..
Lepas mandi, pakai baju awak buat ape...?
Makan nasi...
Pastu, awak puasa x...?
puasa...
Lepas ni jangan bawa ckp kat ibu cikgu xbg...
angguk(xtau paham ke tidak janji dia angguk)

P/S : N3 ni bukan niat nak mempersendakan @ menyalahkan sesiapa. PEACE

22 ulasan:

  1. hehe.....
    itu sbg bkln kcmsan kot....

    BalasPadam
  2. hehehe baru belajar kot.. pelan2 dia sesuaikan diri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mungkinla.... Hari ke-2&seterusnye xbawa botol air dh....;-)

      Padam
  3. hahaha.. kelakor besar kedabak botol 2.. ada air x? mgkin yg ari rabu kot dia lupa nk tinggalkan dkt rumah.. hehehe
    salam ramadan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam ramadhan jga.... Rabu dia bawa bks air wrna oren,pnh lagi... Pagi2 jumaat dtg kat Cikna siap tnjk beg, air dh xde, alhamdulillah...;-)

      Padam
  4. Haha.. boleh pulak ibunya bekalkan air ya.. sek rendah ke ni?

    BalasPadam
  5. makan nasi tapi puasa..! heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la psl, nasi grng lg ok.....;-)

      Padam
  6. Hehehehe..mak nye terlupa dah start puasa kot

    BalasPadam
  7. salam ramadhan cikgu, semoga semuanya dipermudahkan , aminn;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam ramadhan juga & amin....;-)

      Padam
  8. lupa kot
    selamat berpuasa cikna

    BalasPadam
    Balasan
    1. Slmt b'puasa jugak Cik sue, agak2 sape yg lupa tu....;-)

      Padam
  9. errrr berapa umur dia? ke dia period? hihihihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. 11tahun, xperiod lagi....;-)

      Padam
  10. laaa kenapa mak dia x bertegas ek? da besar tuu wpn lom period lg

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesian kt anak kot, baru ni tnye adik dia yg drjh3 pun sama xpuasa jgk...;-(

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...