Salam sejahtera&salam 1 Malaysia,
Ape khabar semua, harap-harap semuanya sihat dan sentiasa dilindungi olehNya.
N3 kali ni bersangkut paut dengan kaitan rasa ketidak puasan hati Cikna ketika menjamu selera di Old Town White Coffee cawangan Bahau. Bagi yang terlupa korang boleh klik sini "Menyesal ke Old Town White Coffee"
Ini yang kami order ritu,.... Cikna kasi 1bintang.....;-)
Sebagai seorang pelanggan yang cerewet berbudi pekerti, Cikna terpanggil untuk meluahkan rasa ketidakpuasan agar pelanggan-pelanggan yang lain tidak mengalami nasib yang sama.
Balasan dari pihak Old Town
Turut disertakan bukti(resit pembayaran)
Hanya ini yang mampu....
P/S : Korang perasan x sepanjang aduan ni cikna hanya berbahasa melayu tapi di pihak sana berbahasa inggeris, krisis bahasa yang sangat ketara walau bagaimanapun masalah dapat diselesaikan juga,huhuu......;-)
syukur diorg beri feedback. masalah kotor tu yg x boleh diampun. x pasal2 nnt sijil halal boleh ditarik blk cm SR
BalasPadamgood cikna!
Tu la pasal,\sejuk hati ritu hantar report kat "DOMINO" xde balasan pun... Premis ritu xkotor cuma kami pun pelik camne lalat boleh masuk bkn sekor dua tau...
Padamorg la ni suka jelaskan perkara yg xjelas dlm english ya...termasuk politikus yg intrfrem kat tv...agaknya ramaikah yg fhm maksudnya tu...cikna pastilh dgn msg yg dikirim premis perniagaan terkenal ni xpayah nk selak kamus mcm kak heh..heh..
BalasPadamHahaa, Cikna ni mane la pandai sngt BI wat2 paham2 je tu lgpun SPM dulu ckp2 mkn je... Sis lg terror kot..
Padambengang kanns .,
BalasPadamSape yg bengang ni, ke wak bengang sbb Cikna ketengahkan hal 'lalat' tu...;-)
Padamada lalat? bukan Wak Lat tu kan hihih...bagus buat complen!
BalasPadamMungkin wak hantar anak2 buah dia je kot.... Komplain tu utk kebaikan bersama....;-)
Padamhihi..
BalasPadamlya pon biasa mcm ni..dlm urusan kerja pon..pihak sana reply in BI..lya reply in BM.. y penting masing2 faham..konfiden x tinggi nk tulis kot BI..hehe
Heheee, tp perasan x dia pun t'sasul tulis 'terima kasih',huhuu.....;-)
Padampelik gak bila kerja kat malaysia ni tapi x leh jwb dlm bhs melayu . rasanya semua bangsa kat malaysia ni pandai bhs melayu ... tapi dah itu tuntutannya ... nasib baik reply kan .
BalasPadamTak kisah in BM or BI, as long as depa paham, kita pun paham kan, hehe.
BalasPadamTapi bagus juga Cikna suarakan hal-hal macam ni. Kalau tak kadang-kadang ada outlet yang buat selamba je tak peduli customer. Padahal kita bayar kut for that meals T_T
Hehehe ayat dlm BI tu ayat templates. Ayat-ayat customer service melayan aduan pelanggan. Copy paste yang mana perlu dan edit agar kena dengan situasi. Jadi, respons yang diberi nampak berhemah dan dapat sejukkan hati pelanggan.
BalasPadamTu la at least bg mklm bls pun dh ok kot yg snyp 1000bhsa tu yg wat sakit hati...meluat kot
BalasPadamNasib baik jugalah ada feedback. Kalau takda, memang kena ban teruslah restoran ni, Cikna. Tak guna dah diushar-ushar lagi kalau dah servis tak bagus. Macam akak kena dengan satu restoran nilah. Sampai bergaduh suami isteri. Sampai la ni akak ban, tak mahu dah datang lagi! Sekali baru-baru ni tengok, macam dah tutuplah pulak! Itulah....tak nak menghargai pelanggankan!
BalasPadambagus !! tabik tabik.. tapi alhamdulillah so far di outlet Parit Buntar.. semua memuaskan setakat ini..
BalasPadamOutlet parit Buntar hanya mampu jeling je xb'kesempatan lg nk msk sana.... Siti duk mne, parit Buntar ke..Cikna blik kg ti blh kita outing eyhh....;-)
Padam