cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

Adakah RUMAH SYAHBANDAR Juara

Disaat dunia sibuk dengan piala dunia sekolah Cikna sibuk dengan Sukan Sekolah,hahaa......;-)

 2hari lagi sukan sekolah akan berlangsung secara besar-besaran(nampak macam meriah di situ,huhuu.....;-). Untuk tahun ni Cikna dapat RUMAH LAKSAMANA(KUNING) sama cam tahun lepas. Yang menjadi persoalan adakah Rumah SYAHBANDAR(MERAH) akan menjadi juara sama seperti tahun lepas. Untuk tema rumah sukan kitaorang dah sepakat memilih HARIMAU tanpa pengetahuan guru lelaki sebab orang lelaki mana la suka berhias2 ni kan so diaorang hanya perlu memastikan khemah siap dipasang. Hiasan murid & rumah hampir 70% siap, Maskot beli yg dh siap je......;-)

Kalau bawa yang real pun ok gak ann........???


Untuk menjimatkan masa, sukaneka prasekolah, sukaneka tahap 1 & separuh acara balapan dah dibuat pagi tadi. Rumah SYAHBANDAR dapat nombor 2 dengan hanya beza 5 mata sahaja, huyeiii....;-)


4 ulasan:

  1. Balasan
    1. nak buat kelainan kononnya...

      Padam
  2. sukan sekarang ni dah ada mcm2 mascot ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. aahkan, tahun cikna dulu bawa bendera&sepanduk je......;-)

      Padam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...