cikna136.Asia

!..Ciknanye deariest..!

Kadangkala..........kebetulan itu 1 titik kepada permulaan yang indah..;-)

Tabung E-Day

728 x 90 Lazada Malaysia

PETRONAS PRIMEX 95

Alhamdulillah, akhirnya MR.CPUV memunculkan diri..... tq MR.NUFFNANG

Macam tau2 yg Cikna ni pengguna PETRONAS PRIMEX 95, Cikna siap buat kad mesra lagi tau,kumpul point.....;-)

P/S : Klu nampak iklan PETRONAS PRIMEX 95 jgnla segan2 klik ye,....;-)

30 ulasan:

  1. tahniah dapat cpuv.. follow sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. TQ, tgh jakun ni,hehee.....;-)

      Padam
  2. Balasan
    1. Alhamdulillah, mungkin dia t'baca rintihan Cikna sblm ni kut,hehee.....;-)

      Padam
  3. alhamdulillah ... dapat rezeki .

    BalasPadam
  4. Wahh tahniah! Nad pun dapat jugak ehehe. Eh birthday kita 14/6 hee yeay

    BalasPadam
    Balasan
    1. TQ.. eyhh samala tp Cikna awal sehari je... Happy birthday Nad......;-)

      Padam
  5. Assalammualaikum..cikna,

    tahniah dan alhamdulilah dapat cpuv daripada nuffnang..

    mselim3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm,
      Terima kasih& amin...(seronok sngt ni......;-)

      Padam
  6. Saya rasa sepatutnye Primax95 instead of primex.. Nuffnang typo ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maybe perasan gak tu tapi xpe la.....;-)

      Padam
  7. Balasan
    1. Terima kasih, jgn lupa utk tekan iklan ye,hehee.....;-)

      Padam
  8. Balasan
    1. Terima kasih, nampak iklan jgn segan2 nak klik ye,hehee.....;-)

      Padam
  9. Alhamdulillah and congratulation Cik Na... :D saya pun dapat CPUV yang sama... :)

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih & tahniah juga... Jgn segan2 nk klik iklan kat sini eyhh....;-)

      Padam
  10. Tahniah yer Cikna dan hepy besday besok ;)

    BalasPadam
  11. tahniah, saya pun dapat CPUV ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih & Tahniah juga utk awak......;-)

      Padam
  12. salam..

    tahniah..bertambah rezeki

    BalasPadam

Komen dari yang HENSEM dan COMEL.......;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...